Vállalatirányítási rendszerünk Front Office moduljai

Web-áruház

A BMS WS web-áruház a BMS többi moduljával integráltan működik. A törzsadatok (cikktörzs, kategóriafa, vevőtörzs, kedvezmények) feltöltése a web-áruházba az alaprendszerből automatikusan történik, míg a vevői megrendelések, érdeklődések adatai szintén automatikusan áttöltődnek az alaprendszerbe. A web-áruházban a vásárlási- és megrendelés visszaigazolási folyamat a vásárlási szabályzat szerint beállítható. A rendelések állapotváltozásai a vevők számára megjeleníthető. Előrendelést is kezel a rendszer.

A cikkek megjelenítése kategóriákba rendezve történik. A kategóriafa lehet több szintű. A web-áruházban alkalmazott cikk kategóriák eltérhetnek a back-office rendszerben használt kategóriáktól.

Az alkalmazható fizetési módok: készpénzes, elektronikus bankkártya, átutalás. A szállítási mód lehet helyszíni átvétel, illetve házhoz szállítás. Több telephely esetén választható az átvétel helye. A készletinformációk megjelenítése jogosultságtól függően beállítható.

A web-áruházban a cég saját logója, arculati elemei alkalmazhatók. Az akciós cikkek külön ablakban megjeleníthetők. Bannerek, hirdetmények szintén föltehetők. A web-áruház támogatja a csoportos e-mail küldést, illetve sokféle elemzési lehetőséget ad a forgalomról, érdeklődésekről.

Elektronikus kereskedelem

Az értékesítési és beszerzési folyamatok interneten történő bonyolítása jelentősen növelheti a hatékonyságot. A BMS elektronikus kereskedelem modulja biztosítja, hogy a kereskedelmi folyamat minden olyan funkciója, amely interneten keresztül végezhető, azt támogassa.

Tekintettel arra, hogy a cégek profiltól, értékesítési szervezettől, ágazattól, üzletpolitikától, stb. függően nagyon eltérő igényeket támasztanak az értékesítéssel és beszerzéssel szemben, ezért az elektronikus keretrendszerben ezek a speciális folyamatok nagyon rövid idő alatt modellezhetők. Így az árképzés, rendelésfelvétel, ajánlatadás, a rendelések teljesítése, számlázás, kiszállítás, ügynöki rendszer kezelése stb. lemodellezhető, természetesen összekapcsolva a back office-rendszer Készletgazdálkodás-, Pénzügy-Számvitel-, Értékesítés-, Beszerzés-, Termelésirányítás- és Controlling-moduljaival.

Egyedi fejlesztéssel pl. EDI-n keresztül a nagy vevők és beszállítók bekapcsolhatók a BMS-rendszerbe, melynek következtében az adatrögzítések tovább csökkenthetők. A B2B (business to business) kapcsolatokon túlmenően a rendszer nyitott a B2C (business to customer) bővíthetőség irányában is, vagyis lehetőség van a web-áruház integrálására.

(CRM) Customer Relationship Management

A potenciális vevőkkel és ügyfelekkel a területi képviselők, marketing- és értékesítő munkatársak kerülnek kapcsolatba, akiknek a munkáját támogatja a CRM-modul.
A szoftver lefedi valamennyi ügyfélfolyamatot attól kezdődően, hogy az ügyféllel bármilyen módon kapcsolatba került valaki, egészen addig, hogy ajánlatot adunk, vagy szerződést kötünk vele, illetve a megrendelés aláírásra kerül. Az ügyfelekkel kapcsolatban az összes rendelkezésre álló információ rögzíthető az ügyfél típusával együtt (ami lehet például potenciális ügyfél, kiemelt ügyfél stb.). Minden akció, esemény, ami történik, szintén kezelhető a rendszerben mind az ügyfélhez, mind pedig a marketingmenedzserhez vagy értékesítőhöz kapcsolódóan. A felhasználók számára biztosított, hogy lássák egymás naptárját időpont-egyeztetés és foglalás céljából. Az eseményekhez hozzárendelhetők a megfelelő dokumentumok, levelezések, feljegyzések.

A bevitt adatok egy közös adatbázisba kerülnek, így az ügyfél-információk közkinccsé válnak a cég munkatársai számára, a jogosultsági rendszer keretein belül.

Ügyfélszolgálat

A szolgáltató cégek számára nagyon fontos az ügyfélszolgálat minősége. Az Ügyfélszolgálat modulban az ügyfelek nyilvántartásán kívül lehetőség van a velük kötött megállapodások, szerződések rögzítésére, a szolgáltatást végzők nyilvántartására. Az Interneten keresztül beérkezett hibajelzések, panaszok, kérdések strukturált módon kerülnek az adatbázisba. A rendszer biztosítja, hogy az adott témához hozzárendelt illetékes szolgáltató központ azonnal megkapja az üzenetet. Az ügyfél nyomon követheti a felvetett probléma megoldásának útját és ő zárja le az adott kérdést. Egyben minősítheti a kapott választ, amelynek alapján az ügyfélszolgálati tevékenység minősége értékelhetővé válik. A program figyeli, hogy mely ügyfél milyen szolgáltatásra jogosult és a keretek túllépése esetén figyelmeztetést küld. A szoftverrel a szolgáltatást végzők munkája is nyomon követhető, a ráfordítási költségek elszámolhatók.

Küldje el kérdését, üzenetét most! Vagy kérjen visszahívást!

+ Üzenet küldése Küldje el kérdését, véleményét!
Kollégánk hamarosan választ küld Önnek, vagy visszahívja!

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A legjobb felhasználói élmény érdekében cookie -kat használunk. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Cookie kezelésünkről olvashat az adatkezelési nyilatkozatban.

Bezárás